hoppsan hej

Så då var nästan en till helg avklarad. Har gjort lite men inte allt för mycket, måste passa på då man för en gång skull är ledig... såg alice i underlandet igår, den var bra =) jag gillar jhonny depp ;-)

Ja nu står det mesta av mina möbler på balkongen eller mitt i rummet, imorgon kommer MÅLAREN!! ^^

Funderar starkt på att ha en liten inflyttningsfest på fredag? Sofie skulle iaf titta förbi och Ulli tyckte det verkade intressant. Så ska försöka förstå mig på hur man gör ett facebook-evanemang så kan fler få reda på det. Dock inte så livligt många, lite fest och se hur jag bor =) Ska ju trotts allt på lördag nästa vecka på GREASE!!! Nice =)


Kommentarer
Postat av: Jan Banan

Gött gött för dig stumpan,nu har du fått lite fart på hantverkarna och färgen och det andra börjar sätta sin prägel=).

Inflyttnings kalas lät inte alls tokigt,hojta till om du vill ha "utomjordingar" på besök..För jag är alltid på=D.



Va rädd om dig och simma lugnt i plaskdammen sverige (nu när snön börjar smälta=S)



Kram från herren några klick söder neråt

2010-03-08 @ 18:03:22
Postat av: Fie

Jipppi! Skoj ju, och soffan kommer! :)

2010-03-09 @ 21:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0