Hej hopp!

Ja vem tittar in här egentligen nu för tiden? Här har det ju varit dött ett bra jävla tag nu...har helt enkelt inte haft tid eller ork så får skylla på det. För flyttade gjorde jag ju för över 1 månad sen nu! Helt galet vad tiden går fort! Fort farande ingen tapetsering, men de sa ca 7-8 veckor så jag får vänta snällt!!! GAH!

Mn men...har jag hunnit med annars då? Jo jobbat, jobbat och jobbat, ttränat lite som vanligt, träffat folk och absolut inte fokuserat på denna blogg! Illa jag vet men vem vet kanske en skärpning nu? Vad vet jag...

Var hemma hos föräldrarna idag och lånad en kamera, om jag är snäll så kanske jag orkar ta några bilder på min "lya" och lägger upp dom vid ett senare tillfälle. Vore kul att ha före och efetr bilder på lägenheten =) hihi den är så fin, allt är inte på plats ännu, men verklgien skönt att ha eget.

Nej nog med vammel för denna gång, nästa gång kanske jag berättar lite om mitt flummiga huvud? Äsch ni komemr ändå inte fatta, för vem vill egentligen fatta och varför skulle jag vilja att folk skulle fatta? Det är jag! HIHI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0