Internet

Ja ibland är internetshopping ganska bra, t ex, min parfym precis inhandlat kostade endast 747 med porto och faktura hem. Medas i Butik skulle den kost 1100. viss ska man gynna butik ibland och handla där. Men inte när det handlar om fler hundralappar. Då väljer jag faktiskt internet.

Men men. Något annat. Veckan snart slut igen, haft ganska mycket att göra, iaf jobbat och tränat. Söndagen slog alla mina rekord i att vara flitig. Lite jobb plus storstädning, iorningplockande och tvättstuga. Och på den stora kakan en runda i Grimstaspåret, nästan 5 km. och det var skönt!

Händer i helgen annars då gott folk? Jag känenr för att bli full och ha kul. Är faktiskt LEDIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0