Förlåt mig...

Jag har varit värdens sämsta på att uppdatera på senaste tiden, haft annat i tankarna? Mja möjligtvis, jobbat mycket och träningen har sdom tidigare sagt kommit igång. Vet inte hur många lägenheter jag får gå och titta på nu under den närmaste framtiden, det viktigaste är i alla fall att hålla tummarna att jag lyckas få någon utav dem. Står aldrig 1:a men iaf 7-8:a kanske? Borde räcka...men vem vet, annars får man vända sig till de där privata hyresvärdarna. Annars hänt? Helgen var underbar! Dock såg jag Snabba chas, man ska aldrig ha för höga förhoppningar om en film, då blir man bara besviken! och det vart jag nog...lite... eller mycket? Nja inte så farligt men besviken iaf, boken är så mycket bättre! Men vi säger så här för att det var en Svenska film så var filmen väldigt bra gjord, och grunden av historien fanns ju lite kvar iaf, men mycket av allting runt om som beskrivs i boken försvinner ju när man gör en film utav den...alltid så...men men...

Oj avd jag babblar, ska till Anna strax och glo på lite film. Mys ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg inte så,det är min stora "the big happening" denna månad..Jag förväntar mig iskallt att den är lika grym som boken ;).

Vet en sak som inte varit bra iaf,the phone thing.

Härligt att du haft en bra helg=)..

Adios bambina

2010-01-18 @ 19:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0