Men va fan!!!

Ja jag ahde sett fram emot att tvätta...eller inte men det är ju ett nödvädigt ont, måste ju ha rena kläder! Och avd händer. Jo min otur den här gången också, när jag komemr in med två fulla säckar med kläder som ska tvättas...ja då är båda de 2 maskinerna som är mina TRASIGA!!! Allt så ur funktion!! Kan an bli mer galen???? GAH!

Ja nu får jag snällt vänta tills nästa söndag och hopaps på att då få tvätta. Så länge får jag väl HANDtvätta som de gjorde förr i tiden! Gud ä inte nådig mot mig längre, jag ska alltid ha otur...med ALLT!!!!





Kommentarer
Postat av: Camiiilla

HEEEJ!

Hur var festen igår? Ni var rätt så glada när jag pratade med er. :D

Gå in på min blogg så får du en utmaning av mig!

Puss

2010-05-15 @ 15:06:17
URL: http://camillahjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0