Nu ska jag gnälla igen...

Jag jobabr 07:30 till 21:30 imorgn...kul? Nej tror inte det, pengar? Ja.... har slösat mycket pengar den senaste tiden, måste börja bli lit ekonomiskt men är svårt då jag både vill skaffa glasögon och verkligen fixa till mina tänder!! Den 5 oktober har jag tid för tandlä'karen, ska nog (min egna slutsats) Dra ut alla visdomständerna, sen självklart kommer jag säkert ha 2-4 hål och laga sen massa mer slipa på tanden som gick av pga piercingen, så tandläkaren kommer gå på runt 10 000? Ja så blir det för med min otur så får jag ingen ersättning av landstinget efetrsom det berör tänder som är långt bak, alltså "kindtänderna"! Tandreformen gäller bara de främmre tänderna!! Grrrr.... Min otur, men lika bra få det gjort nu, för när man sen (förhoppningsvis) blir student igen så har man inte råd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0