Jag är galen!

Lär dig säga nej, eller jo har ju sagt nej på onsdag till alla som fråga, för då ahr jag redan planer ^^ Ska hitta en höst jacka med Madde bland annat =) Ska blir kul att se henne igen var sjukt länge sedan nu! Vart sjukt länge sedan jag såg många, så som Emelie, Mia, Theres, ja massor till, även de jag brukar umgås "ofta" med har jag inte sett på ett tag. Men på Torsdag jobbar jag 07:30 till 20 ungefär och efter det får jag träffa några, Sofie åker iväg och pluggar 3 terminer så ett litet hejdå träff skulle det visst bli på torsdag också =)
Förlåt för dålig uppdaterning, men den här gången ska jag inte blanda in allt för mycket av hur jag tycker och tänker inom vissa områden och då blir det lite mer skriv"torka". Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0