Upp med tuppen... Vad fan..

Jag är sjukskriven! Det är inte meningen att man ska gå upp strax efter 07 då! Speciellt inte när man inte kunde somna för ens kl 01 pga alla tankar som snurrar i denna sjuka huvud. Hur mycket är lite tid? Hur orkar man? Orkar jag mer?
Aja åter tilld et väsentliga, vad fan ska hantverkare vara så morgonpigga? Strax efter 07 är inte normalt att börja lägga golv (föräldrarna fick för sig att skaffa trägolv i köket)! Suck, och kan man göra iordnong frukost? Har i och för sig inte kollat, men tror det bara skulle vara bökigt...men börjar ju bli lite hungrig...=( Har ont, Vraöfr har han inet förnyat receptet måste jag ringa imorgon igen?! SUCK! Snart får jag träffa Sofie och kanske några söta tjejer till, på torsdag kanske det är tänkt? Vad vet jag, måste ha en vinterjacka och lämna in min mobil... ska den ha stegräknare så ska den. Då måste den ju fungera!
(en pose bild från berlin bara för kul... ;-))





Kommentarer
Postat av: Fie

I loooooooove that Picture! ;D hihi

Fantastikoo! Ses snart Emelie.

Min buss avgår från norrland 05.25 imorgon bitti. De du! PUSS

2009-10-28 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0