Nu får det vara nog!

Ännu en operation! Kom hem idag från St görans, låg på avdelning 38, kanske ska adressändra dit, Emelie Sallebjer, St Görans sjukhust avdelning 38-39 (beronde på smärtan i magen) Nej nu får det vara nog hoppas jag!
De som bryr sig och som är riktiga har hört elle hör av sig, jag är sjuksriven så orkar inte med så mycket ytligt, de vänner man har de har man förhoppningsvis. Ibland undrar man... Inte riktat mot någin speciell så där men ibland börjar man sortera bland sina vänner, vilka prioriterar man själv och vilka blir man prioriterad hos? Ska iaf stoppa i mig lite Dexofen och alvedon och kanske redan sova för natten? FÅR I ALLA FALL SOVA I MIN SKÖNA SÄNG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0