Jag måste bara

Fast ni får inte reda på precis hur, vad och varför. Vem? Jag vill bara skriva av mig lite, hur dum får man bli? Men då kanske jag kan gå vidare? Hur länge sedan var det? Jag vet inte. Första... Vad hände sen? Ja livet går inte alltid som planerat och allt man tänker och tycker har inte alltid en mening eller en bra grund i sig. Jag försöker leva ett värdigt liv med bra värderingar och åsikter, inte såra folk i onödan, men ändå vara ärlig... Vart går gränsen? När blir man elak, bitch? Ska jag bara alltid vara en godtrogen Emelie...? Jag vet varken ut eller in, men valet och kvalt, än så länge har jag inga direkta stora beslut att fatta, tar det när det blir seriöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0