Inte mycket att välja på

Nej ska som sagt prova iaf, sen får man se hur mycket jag använder den. Kanske blir den permanent? Ja som vanligt så är jag fortfarande inte helt bra, får bli en hemma helg den här helgen med. Lite tv tittande och ikväll är det väl idol i vanlig ordning. Tycker nog egentligen denna säsong är dålig men vad annars kan man glo på? Dobido eller va fan det heter på 1:an, nej tack =P Idol funkar fast inte lika väl som förra året och året innan dess ;-P. Imorgon om man orkar (hoppas) Så blir det lite mat och gott sällskap hemma hos Caroline, hoppas jag orkar och att många vänner samlas ^^
Pussis


Kommentarer
Postat av: Ullis

Emelie!! Du måste orka! Jag vill jättegärna träffa dig =). Hoppas mahsa o sofie också dyker upp, jag tycker att alla vi ska samlas.



sov gott

2009-10-31 @ 01:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0