det var någonting...

Ja jag tänkte skriva om någonting, men vad var det nu igen.... (15 minuter senare) Jo nu kom jag på det. Saknar min träning, min vattengympa, min joggingrunda, spinningen, coren, ja all träning jag pysslade med innan detta dumma tarmvred bröt ut! Nu har jag fan träningsvärk i benen och i armarna av att jag bara rört på mig, hur mycket bevisar inte det att musklerna förtvinat och det lilla som jag gör så försöker de återhämta sig! Men snart om 1 vecka lite mer kanske så kan jag börja träna lite smått igen, kanske inte jogga på en gång, men en långpromenad borde nog funka, kanske ta lite vikter på gymmet, köra lätt på spinningen eller försöka ta de
*-märkta passen (betyder att det ska vara lite lättare) Måste komma igång snart orkar inte ha ont, vill inte bli slapp, VILL TRÄNA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0