Borta

Igår var man på återbesök hos läkaren. Tog bort stygnen och det såg faktiskt helt okej ut. Hoppas det bara fortsätter så och att det läker fint, så kanske det inte syns så mycket alls trotts allt =) Ibland kan man ha tur... Händer annars då? Måste hitta en ny vinterjacka, när jag väl är frisk och ska ut och röra på mgi så kommer det ju vara svinkallt! Apropå svin...jag funderar på att ta influensa-sprutan, är jag dum då? Nej det tyckte inte husläkaren då förutom att man mår lite sämre än av den vanliga sprutan som kommer varje år. Man han avrådde det inte, alla de hade tagit den och ingen hade blivit allvarligt sjuk. Som sagt man bli kanske lite dåsig och lite sämre än den vanliga sprutan. Men inget allvarligt! Så då ser jag inget fel med att inte ta den.
Denna tystnad gör mig galen!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0