Så ja...

Nu var New Moon avklarad på bio också. Helt klart sevärd. Men jag är inte som de andra "fanatikerna", blir inte helt till mig. Tycker det är en fin saga och visst vissa bitar i filmen är bra gjorda. Som sagt helt klart sevärd och ska nog se den nästa som kommer också. Precis som Harry Potter...haha Nörd =P

Hemma här luktar det lussebullar, min far bakar det den här helgen av någon anledning? Advent är väl inte för ens nästa helg? Ja vad vet jag. Vad bryr jag mig?

Just ja, vi var ju på Garbos i Sundbyberg i Fredgas, Kul? Ja så in i helvete! Att en klänning kan göra så mycket. Visst jag vet att jag ser hyffsat bra ut, men att känna sig snygg när man har någonting snyggt på sig är det ultimata, gjorde ett bra köp med den klänningen. Köpte även en till förra helgen... tog nyss bild på dem så kan ni andra få se. Den första var den jag hade på mig i Fredags...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0