Oj vad tråkig jag ahr blivit...

Världen sämsta bloggerska...kan man ens ha ett jobb som bloggar/bloggerska? Lite illa =P Men viss lyckas tydligen jävligt bra och tjänar en del stålar på just sin blogg. Tur att min blogg aldrig kommer bli så stor. Vilka läser jo antagligen bekanta, vänner, familj, vänners bekanta, bekantas bekanta. Ja helt enkelt de som vet vem jag är... eller har jag fel? Någon mystisk beundrare eller någon som inte allas känner mig som gillar eller i alla fall följer min blogg lite? Hojta till i sådanafall, vore kul att veta! =) Men är man en mystisk beundrare kanske man vill vara anonym Emelie? Oj så långt tänkte inte jag... haha
Jag är så smart ibland...
Något annat nytt? Ja faktiskt börjar må hyfsat bra nu, 1 vecka kvar drygt tills jag börjar jobba igen (ser så fram emot det!) har snart myror i benen känns det som och vet inte vart jag ska ta vägen. Dock har jag lite svårt att vara ute längre stunder stå och gå längre sträckor ännu. Men det ska övas UPP!!! Så det så.
Hejs svejs!


Kommentarer
Postat av: Mia

ÄLSKLING! vi måste ses.

2009-11-08 @ 17:33:45
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0