Fann jag ro...

Ja igår gjorde jag det jag läng längtat efter. STÄDAT i mitt stökiga rum. När man är och har varit sjuk (och lat som jag är) så sammlas allting på hög. Rena kläder i soffan istället för upphängt i garderoben, massor med papper och dylikt på skrivbordet. INGEN ORDNING OCH REDA! Men nu ser det hyffsat bra ut. Det gör det alltid efter jag städat och jag känner mig sjukt stolt. Men ca 1 vecka efter allt så ser det likadant ut igen! Att jag aldrig förändras. Har massor mer jag skulle behöva göra. Rensa lådor och papper. Sätta in viktiga papper i en pärm så jag har allting samlat, fixa allt studiematriel efter behov... (ja ska väl lyckas med resterna någon gång hoppas jag?) Måste ju fixa resterna för att ens få återgå till studierna och inte minst för att få studielån. Kanske ska läsa andra kurser om jag inte ska tillbaka till lärarprogrammet så att jag får upp poängen då bara? Men om jag inte ska bli lärare vad ska jag bli då?!
GAH! ÅNGEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0