Billigt

Soft... så som jag ojat mig för tandläkaren, trodde jag hade minst 4 hål och skulle behöva dra ut alla visdomständerna bara för att nu skulle jag betala. Vad hade jag då? Jo 2 små hål som de inte ville göra någonting åt! Så inge återbesök förens om 1-2 år ska dock till tandhygienisten hade lite karies men inte mycket vad han sa... något ska de väl tjäna pengar på =P haha
Och vad gick det fina tandläkarbesöket på då? Jo hela 50 svenska kroner! Jag vart ruinerad!!! Haha så billig hade jag aldrig tänkt mig att det skulle bli, visste att det skulle bli billigare tack vara tandvårdsreformen och de där "checkarna" men trodde ändå jag skulle behöva betala 300 spänn eller nått, men va fan är 50 kr?


Kommentarer
Postat av: Fie

Ohh men åååhå då kan du ju komma o hälsa på mig!

och jag har typ fyra hål på riktigt!

2009-11-13 @ 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0