Woho

Förhoppningsvis har jag lyckats boka in en träffa med Anna på fredag. Var ett tag sen hon och jag sågs. Är på tiden då hon även ska göra en lite halsoperation och efter det får man väl inte se henne på några veckor. Men när hon är frisk och kry så ska hon förhoppningsvis också skaffa sig ett kort och börja träna med MIG! =) wie man behöver folk som drar lite i en, har ju redan Sofie, men aldrig fel med fler =).


Undrar vilken film vi ska se på fredag, fredag... känns så långt bort men snart är den här ändå. En fullbokad vecka kommer det förhoppningsvis vara för min del iaf =) ska jag dela med mig?


Ja varför inte =)


Tisdag: Jobba 14-18, singstar med Sofie och (H)järn-gänget


Onsdag: Träning av något slag efter kl 10:00, Jobba 14-18, 19:00 till Torsdag vara med R.


Torsdag: Jobba 14-18 (träning)


Fredag: Lunch med Kyrkan, Jobba 14-18, Film med Anna efter kl 20:00


Lördag: Konfirmationsförberedning kl 10-16? Kl 20:00 MELODIFESTIVALENFINAL!!!


Söndag: Konfirmation, slappa, Kanske vara med R eller träna? ( så långt har jag inte planerat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0