Tv-serier

Jag erkänner det! Okey okey, jag erkänner det, jag är en suckerzzzz för Tv-serier ibland. Kan inte rå för det. Är inte så farligt att jag absolut måste se det när det går på Tv just vid den tiden och dagen, men vet jag att den är och missar den och jag vill se den så blir man lite små grinig. Men som tur är kan man ju alltid se reprisen eller hitta den på nätet.
 Följer enligt mig själv relativt många serier, finns säkert dom som fäljer många fler och de som inte följer några alls. men de här följer i alla fall jag (lite rang ordnat dessutom) :






(Dock snart slut *Snyft snyft*)



Och sen så självklart är jag en suckerzz fär Tv-serier som inte längre produceras som till exmpel Beverly Hills (som jag för närvarande är på säsong 6, går lite segt för mig att titta igen om alla 10 säsonger jagv et ) =P Sen även självklart Sex and the city! (Ska också tillägga att jog glor lite halft på City akuten och Lipstick jungle också) Aj vad många det vart nu helt plötsligt, finns säkert fler jag tycker om bara att jag glömmer bort dom nu, Just ja brukar gilla topp model också =p (illa!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0