Trötta på mig?

Haha inser att jag är väldens sämsta bloggare, ni måste ha tröttnat på mig vid det här laget? Jag skriver ju inte så intressant, glömmer bort, och är almänt vimsig =P. Men ahr i alla fall den senaste tiden lyckats skaffa mig en ny mobil, endast 999 kr på phonehaous, ett kap tycker jag då det var en helt okej mobil.

Självklart saknar jag fortfarande min rosa fina mobil, men sånt är livet, nästa gång det blir till att skaffa ny mobil så kanske det finns en rosa igen ^^



Ska dessutom på arbetsintervju ikv'äll, den fjärde, femte? för Mc donalds, men man lär sig så länge man lever, dör inte om jag inte får jobbet, har då fått en erfaranhet om ännu en intervju, men kul vore det med ett till jobb. Och stort plus är ju att det jobebt går att kombinera med mitt nuvarande jobb =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0