Suck

Jag suger, men de som följer mig vet ju att jag är lite sporadiskt, får ryck och gör mycket ibland på samma gång, sen låter jag det vila ett tag. Inte för mycket av det goda inte ;) hehe Känns underbart att vara kär, att få säga de tre små orden "Jag älskar dig", Jag är lycklig! Men för hur länge? Inga onda tankar elelr så, jag är kär, jag hoppas, men vet ju att jag inte får hoppas eftersom vi båda är överrens. Men jag lever i NUET, nu är jag kär, nu är jag glad. Åh vad jag redan saknar honom. Hur länge har vi varit tillsammans kanske 3 månader nu? Det blir bara bättre och bättre. Har man haft nedgångar med kärlek som jag haft innan så självklart kanske jag är skadad, men jag mår bra nu! Låt mig!

Har kollat klara säsong 6 nu på beverly hills, nu gäller det bara att hitta 7:an och sen ner i säng, imorgon blir det jobb och typ bara slapp, träningen tar vi tisdag och onsdag då jag är ledig =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0