MELODIFESTIVALEN!!!

 Hur många egentligen bloggar inte om detta ämne nu?? Men det är tyvärr så jävla aktuellt och spännande!! Bloggar nu eftersom jag verkligen inte gilalr ALLA, hur kunde den bli vald? Den hör tyvärr inte hemma här. USH! Men nu till det jag gilalr Måns dansare fick guld-byxor istället för bara ben, +++++ Plus för det, för de bara benen förra gången förstörde verkligen den jätte bra låten, och sen kan jag inte mer än att säga sorgligt nog att E.M.D charmade mig totalt, vilka charmtroll, lite sliskiga men skulle jag vara typen somn röstade (vilket jag inte är) så skulle de absolut få min röst. Tyvärr måste jag emdela att Emilia sjönk i mina ögon, ska hon vara artist? Visst låten är bra hon sjunger måttligt fint och är söt, Men poängen är väl ändå att sjunga i micken inte andas in i micken, amn hörde varje liten inandning hon gjorde, lite pipig och vet inet hur jag ska förklara men anfått? Fast sött? Ja hoppas ni förstår, Nu ska jag fortsätta glo återkommer med min kommentar om vinnaren =), jag underar stark hur "Snälla, snälla" med Caroline af ugglas skulle låta på engelska? Om de äns skulle skriva om den till engelska? skulle inte det förstöra lite av låten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0