Lycka till!

Nej Eva rätt låt vann inte!!! Men smaken är ju som baken, delad =P haha, jag gillar låten fortfarande inte, eller jo som sagt den är helt okej, men nej inte till STORA FINALEN!!! Självklart ska jag tänka på dig imorgon! Precis som jag tänkte på Anna idag och det verkar ju som jag hittills hört av något Sms (hon kan ju inte prata efter halsmandeloperation) Så det ska gå bra för dig med =). Lycka till och som sagt det kommer gå bra!


Men åter till muttrandet om fel låt vann eller rätt låt vann, Håller lite med Madde som sa att ibland borde inte Svenska folket få ha demokrati!! Vi klara tydligen INTE AV det eftersom vi röstar på en sådan konstig låt!! Koko... eller så har jag också en teori om att viss var hennes låt nummer 11 och Måns var nummer 1, så tror folk råkade skriva två 1:or istället för en, för egentligen skulle de flesta rösta på MÅNS!!! Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0