Less

Har varit less på mycket den senaste tiden, får säga det till mitt försvar till den dåliga uppdateringen på denna blogg. Ibland har man sådana perioder i sitt liv. Vart ju av med mobilen som ni säkert läste i förra inlägget. DET SÖG! Men ska inte älta det mer. Nya tag nya tider.


Har lyckats hålla träningen relativt bra. Har i och för sig bara haft kortet 2 veckor, men har ändå lyckats hålla mitt mål 2-3 gånger i veckan. Dock har Sofie och jag sprungit om varandra lite med tider vi egentligen skulle tränat med varandra. Men blir lite så hon har sitt jobb jag mitt. Och mitt jobb är lite oförutsägbart lite då och då, men bra då man får extra timmar, lite mer pengar månadens lön som kommer om några veckor =). Blir dock aldrig rik, men ska verkligen försöka spara så gott det går, men svårt då jag är en SLÖSA! Gillar att shoppa, mest på REA men shoppar man mycket på rea så blir det mycket pengar det med i slutändan. Så jaja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0