Duktig Emelie

Har efter city akuten fram till typ nu suttit och sökt lite jobb som har och eller kan tänkas passa bra med det jobb jag har nu. Vill ju som sagt inte sluta mitt nuvarande jobb bara hitta ett till så jag slipper ha så mycket dö-tid!! Hoppas på att få komma på någon intervju iaf, så dålig är jag ju ändå inte. Lär säkert direkt få den där Marknadsundersöknings-jobbet i solna (har ju jobbat inom det tidigare och de är desperata) men vill man ha det? Som tur var va det bara visst tid, ca 11 dagar till 3 månader typ, kunde bli längre, men då är man inte fast iaf. Hmm, jag får se jag får se. Duktig har jag varit iaf.

Och jag saknar min Käraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0