Valet och kvalet.

Nu är det avgjort, ska inte kommentera så mycket om resultatet, men blir smått besviken på Svenskafolket då det sägs att valdeltagandet låg på ca 44% eller hur var det? Vi ahr väl DEMOKRATI i Sverigie fy fan, Vill vi inte rösta och skiter it kan vi väl lika gärna skaffa Diktatur?! Vad tjänar det annars till. Vet man inte avd man ska rösta eller är för lat att inte rösta kan man väl åtminstonde rösta blankt!! Men det är bara min åsikt. Är lite sur på min mor som bara sket i det hela, tror inte min pappa rösta heller, mutter... vilken familj.

Men men, idag är det måndag på en ny vecka, det nya livet och en ny rythm. Förhoppningsvis... Ska träffa Sofie om en stund och träna lite i Vällingby gymmet, har ju inte kunant träna så värst mycket sen Egypten och sen sjukdom. Men lite aktiv har jag alltid försökt att vara, men nu fan ska kortet användas igen =), synd bara att det reducerar grupp-passen så mycket nu under sommaren, ca 2 pass per dag bara i vällinby elelr åkeshov. Inte mycket tycker jag och tiderna var inte de bästa... Men men i Höst är Vettengympan tillbaka i alla fall =).
Köss

Kommentarer
Postat av: Mia

duktig du som orkar engagera dig <33

2009-06-09 @ 11:06:53
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0