Vad var det där?

Idag skiner solen igen, härligt, ska smörja in mig ordentligt idag och ut och sola som vanligt. Kanske till Nälsta med Anna om hon vaknar någon gång medans solen ännu lyser ;-) Haha, vi får så vi får se... Varför skulle jag vara otrogen? Känns som om jag för en "dialog" med den jag är tillsammans med här. Vet inte om jag vågar tro att "Lisa" som kommenterade förra inlägget är en "Lisa" om det inte är min trångsynta pojkvän, som vägrar ge upp hoppet om att jag är eller kommer vara otrogen. Jag ser ingen mening med att vara otrogen i ett förhållande, då gör jag hellre slut innan jag går i säng med någon annan. Ibland känns allting bara så hopplöst, så som han tror hela tiden, jag tappar tron på mig själv. Ska det vara så? Svaret är enkelt, nej. Men hur ska jag kunna gå vidare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0