Köttsoppe!

Ja Findus kan göra god budget-mat de med ibland. Deras Köttsoppa är faktiskt god och prisvärd. Lagom mättande till lunch om man har en lite knäckebrödmacka eller annan smörgås bredvid =). Kul och vet vad jag äter eller hur ;-) Haha. Annars då? Jo var precis på en liten arbetsintervju, verkar som om de verkligen var intresserade, skulle bara ringa min referens och sen skulle de höra av sig. Vore verkligen kul att få jobba lite mer. 12 timmar i veckan är inte så givande. Skulle få 1 krona mer på detta ställe i lön om jag nu får det, men om jag jobbar helg och stora helger som midsommar osv så får man ju lite OB på det också. Ett stort plus är att arbetet utförs i mitt område Hässelby! =) så hoppas verkligen de vill ha mig.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hon som interjuva mig tidigare idag ringde nyss och sa att min referens gav bara positivt och bra referenser så jag ska få prov-jobba nästa tisdag och onsdag då jag ändå inte jobbar i butiken =) Hoppas verkligen detta är någonting för mig och att de vill ha mig =) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0