Jag vet inte

Jag vill veta, hur vet man, hur ska detta ske? Jag är en fundersam person, vissa dagar flyter på som ingenting har hänt, vissa dagar lyfts allting fram och jag får ångest, gråter kanske en skvätt, men går jag någonsin ner på djupet. Varför är det så här? Orkar jag vet varför? Vill jag vet? Jag tror mest man kan dölja det och leva livet underbart utan att veta, men visste man då kunde man gå vidare och bli en ny person? Någon annan stans? Nej här är det nog bra, men behöver vi alla inte en omstart i livet ibland. Många flyttar, flyttar hemmifrån, till annan ort, en annan STAD! Hur skulle jag lyckas glömma, lämna och gå vidare från min trygghet här i Stockholms förort? Jag vill men ändå inte. Det är tryggt. Men va fan ska jag göra utanför Stockholm då? Du har ingen jävla plan EMELIE!!!
JAG VET INTE!

Kommentarer
Postat av: Mia

börja med att kanske flytta hemifrån? :) inom sthlm

2009-06-18 @ 08:51:49
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0