Ha där fick jag...

Der skriver på aftonbladet.se att man inte skulla skriva ut sina planer för midsommar, för då kan tjuvarna slå till!!! Jag skrev inte ut vad jag skullegöra på facebook + att jag inte helle va bortrest jag var hemma! och vad händer? jo någon eller några jävla klipper cykellåset till min cykel och snor den. Inte för att den är snygg elelr ens ny, (tror den är köpt runt 2000) men den dög och den fungerad. Men den skulle de tamefan sno och min lillasysters cykel emd. De andra cyklarna som var mcyket snyggare lämnade de kvar. Hur tänker tjuvar egentligen? Aja insåg bara att jag glömde berätta det old news... men men =P
Imorgon blir jag hela 22 år gammal!!! Det ni!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis på födelsedagen gumman!! <33

2009-06-23 @ 10:57:55
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0