Grattis till mig!!

Idag får man vara lite ego med all rätt =), Idag är nämligen min dag (delar den säkert med flera, men i min familj är det bara jag idag). Idag fyller jag nämligen år! Hela 22 år. Ångesten kan bli större, kan bli mindre, vad ska jag göra av mitt liv? Idag är inte rätt dag att tänka på det, idag ska jag bara njuta av god mat och gott sällskap. Ska ut med Caroline senare på Fraidays tror jag det var, kan bli riktigt nice ^^.  En bild på Min fina klänning jag fick i födelsedagspresent ska ni få, även en fin bild på min jorgubbstårta som serveras idag!! Wie =D
Puss på er




Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, snygging! Grattis!!!! Puss o kram från muppsala

2009-06-23 @ 14:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0