En början...

Har fått de flesta bilderna av Anna nu, WIE =D, dock saknas bilderna från hennes mobilkamera, men det tåls att vänta lite till på, detta är en bra början, ska få börja med att bjuda på några härliga bilder på mig själv (ego) Sen ska jag försöka lägga upp de anständigaste bilderna på facebook så får ni kika där. Men det blir senare idag eller imorgon. Det för att min kära syster Malin tar studenten idag så har fullt upp med att leta reda på vad jag ska ha på mig, ta fram vinterjackan (IGEN!) Det är faktiskt fucking kallt ute och stå ute när hon ska springa ut i säkert 1 timme tänker jag inte göra i någon tunn jacka eller bara kjol eller klänning beronde på vad jag bestämmer mig för att ha på mig. Sen måste man ju vara social med all släkt som kommer på besök, jaja kan iaf säker glädja dem med att jag har fått ett till jobb. Tjat om när jag ska börja plugga igen är obligatoriskt från släktens sida (aldrig får man vara ifred). Men så äro det.
Puss så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0