Bläscjh

Nu sitter jag här lite illamånde och jävligt mätt, åt lite sådandär godis som ska vara nyttigare än godis. Naturgodis kallas det visst, jordgubbar doppade i yoghurt/choklad. Det där med choklad var ingen höjdare eftersom jag är operarad som sagt, (gastric bypass) men man lär sig någonting nytt i alla fall. Men lite gott var det, men har ätit aldeles för mycket söta saker för många dagar is träck nu, vill inte få tillbaka mitt sockerberoende så nu får jag ta och avvänja mig så inget sådant händer. Imorgon är det val, valet står emllan piratpartiet elelr miljöpartiet. Lite mer åt miljöpartiet men har dock inte funnit någon bra kandidat så som på piratpartiet. Men får läsa lite mer på deras hemsida imorgon innan jag går till vallokalen, det där med att förtidsrösta verkar inte vara min grej ;-) haha.
Godernatter på er allesammans.

Kommentarer
Postat av: Mia

att du är engagerad är ballt, jag vet bara att jag förtidsröstadde genom att kasta röstkortet ^^

2009-06-07 @ 14:55:23
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0