Vad är det med mig!

Jag evt ärligt tala inte, men något litet monster har bosatt sig i min hjärna, den ska bort! Det är inget allvarligt så ni behöver inte oroa er, jag är fullt medveten själv vad problemet är så jag löser det i min takt och det tar den tid det tar =) så var bara tvungen att avreagera mig lite. Haha Något nytt? Jo just jag så Harry potter filmen igår, GRYMT JÄVLA BRA! Vart hur sugen som helst på att hångla....(vad kan de bero på), jo både på att jag hade 3 hånglande par bredvid mig plus att i filmen hånglade de en massa....Grrr, men men min tid kommer den med, någon gång snart är man kanske redo för att gå på en dejt igen? Vem vet... idag har det varit jobb och lite jogging som gäller ikväll tror jag, Vill inte att det fina vädret ska försvinna =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0