Tungan är tom...

Ja ni som känner mig vet att jag brukar ha en lite piercing i tungan. Men nu är den alltså borta. Frivilligt tog jag bort den. Har sagt det länge (tog den när jag var 16) att förstör jag någon tand pga piercingen i tunga så är den väck, gone, försvunnen för all framtid. Och nu hände det alltså, satt och åt lunch på jobbet, och helt plötsligt (har hänt förut) så råkade jag tugga på kulan. Bara det att den här gången gick en liten bid av en kindtand sönder så mitt i måltiden tar jag ut staven och den ska inte komma tillbaka. kommer bli dyrt att gå till tandläkaren, men det har jag redan räknat med. Men ändå, en gång räcker, tänker inte bita sönder fler tänder än en gång. Så nu gott folk är den borta =P

Den i läppen får sitta kvar ett tag till, men så småningom så försvinner den nog med. Känns inte så vuxet att ha den, mer en grej man gör när man är 15-18 år. Så någon gång försvinner den med. Men inte just nu.

Händer annars då? Jo jag jobbar jag, försöker träffa folk, ska träna förhoppningsvis med Sofie idag =) (som förra måndagen, hoppas hon inte somnar denna gång). hihi är i alla fall muskel-pass i Vällingby.

Ha det great gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0