Tij fick jag

Trodde jag skulle få vara ledig torsdag och fredag, men så frågade de idag om jag kunde jobba fredag, och kan emelie säga nej? Nej precis, så är bara ledig torsdag. Men bra det måste ju som sagt försöka få jobba nu när jag får jobba. Vet att jag i alla fall hittills är ledig måndag-fredag nästa vecka, ska planerat bara jobba helg, men får se om man blir inringd. För vad ska man göra när man är ledig så många dagar, försöka sig på en liten resa? Blir ju lite av den ända semstern jag har. Har för mig att veckan efter det så är jag ledig måndag-torsdag så är några dagar där med. Vem ska man vara med? Orkar man åka någonstans. Till vem? Någon ny ;-P

Kommentarer
Postat av: =DDDDD

Me me me me me,pick me me=)

2009-08-03 @ 13:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0