Ska man verkligen gå upp?

Tur att jag är ledig säger jag bara, vaknade kl 09 på grund av att jag glömt stänga av väckarklockan. Men kl 09 är inte en farlig tid, om man inte vaknar och inser att det inte är så ljust ute som man är van vid. Nej det är mörkt, grått, regning och eländigt!!! Helt enkelt. Ska man inte egentligen ligga kvar i sängen och tycka synd om sig själv då? Orkade inte det så gick upp och här sitter jag nu emd min fullkornsmacka med skinka tomat och gurka på. En bra start på dagen tycker jag. Äter jag oftast, äter sällan fil eller yogurht. Faller mig inte riktigt i smaken längre då jag är lite laktos-känslig. men men... nu får det vara nog. GE MIG SOL!!!!!
Vad ska jag göra idag då? Jag har ingen jävla aning än så länge, kanske dags att börja läsa och kolla igenom plugg? Palla... Städa? Nja... hmm.. något blir det i alla fall, ska inte begrava mig själv helt... än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0