Serisöt... Detta är verkligen inte min dag idag.

Sitter här nu och inväntar på att dexofenen ska börja verka, bli lite hög och slippa känna smärta... Ramlade nämligen med cykeln på jobbet idag. Jag flög över styret och tog emot mig mad ena handflatan och den andre armbågen. Vart ordentlig uppskrapat där, men knäna klarade sig hyffsat i alla fall =), Huvudet och ansiktet slog jag som tur i oturen vad aldrig i. Men ont gjorde det, och bättre vart det inte av när jag åkte hem och insåg att vi inte ahde några kompresser, då brast det, då började jag gråta.
Men tog mig ikragen hittade lite provisoriska gasbindor osv lindade in det fint och forsatte jobb glatt. Pansionärerna för inte lida för att jag råkar vara lite klantig och ha en otursdag. För det började ju faktiskt redan på morgonen då magen var dum och ville göra ont, sen ramlade jag ju som sagt med cykeln, efter det insåg jag att jag glömt en nykel till en kund så var tvungen att cykla tillbaka till kontoret och hämta den nyckeln. Ja och nu sitter jag här hemma, säkert kommer något mer hemskt att hända, men kommer nog inte bege mig ut och jogga, ska inte jaga fler tillfällen att skada mig idag inte =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0