Så Sköööööönt

Man tänker likadant varje gång nästan (finns undantag) Att jag orkar inte...tar det imorgon...osv. Men som tur är tar jag mig alltid (oftast) i kragen och ger mig iväg och tränar, anting pass, gym eller ut och jogga. Idag vart det Jogga ute, har en runda jag tar på ca 40 min, alldeles lagom länge, bra upp och nerför, varierat helt enkelt. Så skönt att koppla bort verkligheten för en stund, lyssna på musik i lurarna (nu spelas mest kings of leon och chester french). Ja imorgon blir det jobba som vanligt, men på fredag är jag helt ledig =D, förutom på kvällen då ska äta lite Mongoliskt kl 19 sen blir det harry potter strax innan 21 tror jag det var. Vi skulle bli ett litet gäng ca 8 st tyckte jag Daniel sa, så ska blir kul =) Docke komemr jag nog vara död dagen efetr eftersom jag börjar jobba som vanligt 07:30 och är säkert inte hemma för ens strax innan 01, så blir inte så många timmars sömn tyvärr, men det löser sig ;-P
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0