Oj oj oj, så trött

har sovit ca 2 timmar sen jag kom hem ca kl 16, det var skönt, men mindre skönt att vakna, ställde kl på 18 för att jag vet ju att jag måste upp igen, hinna äta lite mat och förhoppningsvis ut och jogga lite. Är ju fint väder så finns egentligen ingen anledning att inte göra det, har tränat 3 gånger den här veckan, så blir den 4, lite onödigt men man får se om jag orkar. Först ska jag ha ltie mat i min mage ^^

Det är tomt, men ändå skönt. Saknaden kommer väl så småningom gå över. Detta är en första fas, vilken tur att varken han eller jag investerade så "stor" känslor i detta, eller att vi trodde vi skulle "leva lyckliga i alla våra dagar". Det var rätt beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0