Njutningsfullt.

Sitter här och njuter av min lunch, dock är det rester från gårdagen, men gott är det ^^. Har nyligen arbetat hela 4 ½  timme, inte så farligt mycket, men ändå någonting att göra helatiden, idag var det ett bra schema utan massa håligheter och väntan, det är okej med hål i schemat och att ha massa tid när det är fint väder för då kan man ju sätta sig på en bänk och vänta i solen, men nu när det är sådan här bajs väder vill man att det ska flyta på. Och det gjorde det bra idag =) Hopaps helgen blir bra den med. För detta SUG VÄDER verkar ju inte vilja gå över =(, nu har det faktiskt regnat i 1 vecka så nu får solen fan ta och titta fram lite snart! 

Oj så jag gnäller. Gymmet öppnar inte förrens kl 14 så jag får gott lov och vänta, men runt 16-17 så drar jag dit och går/joggar lite på bandet tror jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0