mmm, gott

Havrgrynsgröt är faktiskt gott, har ätit det några dagar i veckan som var nu, och nu börjar det få en bra funktion i magen =) skrapsåret påa rmbågen ser inge vidare ut, men den på handflatan verkar vilja läka ihp fint i alla fall ^^ På torsdag blir det nog Gröna lund med några tjejor, var nog 3-4 år sen sist jag avr det, kostar gör det (dyrt) men någonting som kostar och som är roligt måste jag väl få unna mig nu när det är sommar? Eller hur?

Händer annars då? Var ledig igår det avr underbart ^^, idag skulle jag också egentligen vara ledig men ska jobba lite i butiken idag 14-18, så är inte överdrivet jobbigt. Annars är det torsdag som är ledig denna vecka =)
Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Mia

Badet hade vart skönare om inte patrik smsat mitt i allt och pikat på att porten var låst. Så jag fick ta ett litet avbrott där.. men men :P



saknar dig också älskling!!

2009-07-29 @ 10:20:06
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0