Ledig, näj vad ska det vara bra för.

Är i alla fall ledig som det fortfarande ser ut måndag till fredag nästa vecka. Men trodde jag skulle få vara ledig imorgon (torsdag) Men då ringer chefen ifrån andra jobbet med den tråkiga nyheten att hennes syster precis gått bort och undrar då om jag kan öppna imorgon. Och kan emelie säga nej? Nej precis. Men va ett tag sen nu jag jobbade i butiken så ska bli roligt som oväxling, undrar om jag glömt bort hur man använder kassan =P haha det går nog bra ska vi se ;-P Börjar inte för ens kl 11 så lite sovmorgon får man nog i alla fall ^^

Ikväll blir det Box med Sofie sen en öl med kära Anna s och Zara ifrån gymnasiet! Var 3 år sen vi tog studenten nu, illa att vi inte setts! Men ikväll blir det alltså av, wie =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0