Jobb jobb jobb

Idag har det varit väldigt äcklig och klibbigt väder, men skönt att det inte regnade!!! Orkar som sagt inte med mer regn, speciellt inte när man jobbar och har gå.schema. Haha Har nog inet jobbat så här mycket i mitt liv tidigare, men jag älsakr det, älskar att ha någonting att göra, att jag är trött när jag kommer hem. Det bevisar att jag gjort någonting utav dagen, inte bara salppat och tagit det lugnt. Det ahr min kropp fått nog av de senaste åren! Har ju bara pluggat eller jobbat deltid, så nu när man får tider så man nästan jobabr heltid är underbart =). Känenr att jag orkar träna och vara med vänner i alla fall, Dock får man tänke på att inte vara ute allt för länge utan komma i säng runt 22-23 så man inte är död dagen efter. Men livet fungerar bra just nu =) Ikväll blir det 1-2 öl med några vänner i Bromma, ska bli kul =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0