Innan

Jag har tagit något kort på min fina klänning, men att överföra dem till datorn är lite för avancerat för en trött Emelie just nu. Har inte jobbat så mycket idag enbart 4,5 timmar, men har en hel helg plus lite övertid imorgon att se fram emot =P Passade på att gå till gymmet och träna lite i den stekheta värmen som kom efter åskan. Ingen höjdare när det inte finns luftkonditionering på Vällingby-gym, men träna lite måste man, har bara hunnit med 2 gånger den här veckan. Men ligger det mellan 2-3 gånger i veckan så ska jag vara nöjd!

Men lite skor-bilder har jag lyckats ladda ner till datorn, minns ni gången för någon vecka sedan då jag nämde att jag köpte 6 par skor =P? Här kommer de ;-)















Kommentarer
Postat av: Mia

dom lila var fieeeerce!! <33

2009-07-03 @ 20:51:00
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0