Hur går det?

Som vanligt tror jag. Har inte ont i magen trotts mens, det är lite roligt det där, vissa månader har jag så ont att jag knappt orkar stå upp, andra är hur bra som helst, en del så frossar jag som nu, (trotts att jag gjort gastric bypass) inte så att jag kan frossa som innan opertionen men tror ni förstår vad jag menar. Har ju lagt om hela mitt liv med träning och nya matvanor, och så bryts de bara så där för en stund. Har inte varit med om det tidigare, men att jag ska sluta träna och lägga mig på latsidan igen är inte på tal om. Vill må så här bra, vill kunna röra på mig utan att det är jobbigt. Arbetar fortfarande med mitt sockerberoende, slutade ju röka mit i alltihopa så mat och socker är något som kroppen skriker om för abstinens, allt detta hör ju ihop. När man röker.men det ska gå... Kan frossandet bero på hormonerna i p-pillerna. Vem vet? I alla fall inte bra att äta som jag gjort idag och det är jag medveten till 100% om. Men som tur är e det inte så varje dag. Oj vilket ärligt och personlig inlägg för en gång skull. Hur ska detta sluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0