Har jag tråkigt eller vad?

Vad är det 3 gånger jag uppdaterar idag, ett rekord för mig, (JAG HAR TRÅÅÅÅKIGT!!) haha men i alla fall, det är väl roligt att läsa min blogg, för den är så informationsrik och så modeinriktad som de andra "populära"-bloggarna. Jag bloggar inte för att bli stor, har ca 10 trogna läsare om dagen och det är alldeles utmärkt tycker lilla jag ^^

I alla fall så dreglar jag lite nu, suktar så, längtar så, ska snart träffa en vän (17:15) För att äta lite SUSHI! Någonstans på söder, bra att testa nya sushiställen så man vet vart man kan gå och vart man inte kan gå, har varit på några riktigt usla ställen (som Vällingby-huset) och några jävligt bra ställen (Nagoya sushi S:t eriksgatan)!. Men idag blir det förhoppningsvis en ny restaurang, spännande, men det största förhoppningen jag har är att det är gott!! Är så sugen på riktigt god SUSHI så ni vet inte vad!! Jag dreglar lite som sagt ;-) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0