förkyld?

Eller är det gräspollen som härjar? Är i alla fall lite snorig, men ingenting som jag inte kan leva med i alla fall =), träning och jobb har och ska det bli idag =) Solen tittade även fram idag, eller den skiner fortfarande =P, det är härligt. hmmm...inga förslag fick man av er...vad ska jag göra åt detta? Känns som om det är någonting jag ska göra eller vill göra, men vad? Ibland har jag inget minne, är nog lite små-dement precis som vissa av mina charmiga åldringar jag besöker om dagarna. Gillar verkligen de flesta jag går till, så glada och det gör att jag får ett omväxlande jobb, vilket jag stormtrivs med =) men så är det ju alltid när man får ett nytt jobb tror jag.

Kommentarer
Postat av: balloo

Du ska inte åka till någon ny, bara ta igen förlorad tid med ditt förflutna=).



Take care

2009-07-24 @ 18:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0