Duktig

Har faktiskt varit lite duktig trott det dåliga vädret, har sorterat och hämtat filer från gamla LHS-mejlen. Så nu kanske man kan ta tag i alla rester? Först fick jag en chock trodde de hade stängt ner gamla LHS-mejlen. Det stog det på stockholm universitets hemsida, men med lite knep och knåp så fick jag fram den till slut, PUH!!!  hur hade det gått annars? I alla fall så märkte jag på det nya "Mitt universitet" som man kan logga in på, på SU så kan man börja blogga där, undrar om man ska ha 2 bloggar eller bara skita i den här och ha den? Vore ju bra att blogga om sina studier så kanske man får lite motivation och en PUSH! Vem vet, just nu duger den här bra till mig mig och bara mig =) Ja, för att blogg är ju för en ensklid person, oftast skriven av den de handlar om, så MIG MIG MIG!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0