Det var dags...

Nu är det alldeles strax dags att krypa ner i sängen och sova de 7 timmar innan arbete börjar imorgonbitti. Har samma schema som idag så kommer vara lite stressigt på morgonen, men är det fint väder så gör det ingenting att det blir lugnt på eftermiddagen sen.

Jag gjorde slut... Det avr dags för det. Tycker fortfarande om honom väldigt mycket. Men är inte Kär. Kan inte låtsas om att det vi hade var ett förhållande längre så därför fick det ta slut. Kommer minnas honom det kommer jag. Men just nu i mitt komplicerade liv behöver jag nog vara ensam, kan inte vara perfekt, vill inte vara det heller. Därför är jag inget att ha just nu. Känns skönt, men ändå lite tomt redan.

Men men... så var snart helgen över, det går fort när man arbetar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0